Si primavara asta se poarta Rose

Asa cum ne-a obisnuit, echipa Vinul.Ro revine si in aceasta primavara cu a lor campanie de promovare a vinului numita Primavara in rose. Ca noutate, surprinde placut numarul mare de locatii si orase participante, nu mai putin de 43 de restaurante din 6 orase luand parte la acest eveniment.

“Primăvara în rose” va prezenta producători şi importatori de top precum: Cramele Recas, Crama Oprisor, Crama Ceptura, Cramele Halewood, Budureasca, Petro Vaselo, Domeniile Urlati, Vincon Vrancea, Heinrig Distribution si SmartDrinks.ro.

Astfel, începând cu 5 mai, timp de o lună de zile, în Bucureşti, Iaşi, Cluj, Braşov, Focşani şi Craiova vor putea fi degustate 15 de sortimente de vin rose la preţuri speciale.

Iata mai jos si ce vinuri veti putea incerca in cadrul acestui eveniment (click pentru detalii).

vinuri rose 1024x730 Si primavara asta se poarta Rose

Mai multe despre eveniment puteti citi aici.

6 thoughts on “Si primavara asta se poarta Rose”

  1. Preturile sunt maricele. Promovare la preturi “speciale”? Huniade este 17-19 lei in magazin. Nu de alta, dar sunt vinuri la 22-24 lei in magazin care sunt cel mult 40 de lei in restaurant.

  2. Salutare Bogdan,
    Cred trebuie sa comparam totusi preturile cu cele din restaurant nu din magazine. Nu zic ca e normal, dar adaosuri de genul asta sunt normale in meniurile restaurantelor de pe la noi.

  3. Eu deja am dat un exemplu de pret in restaurant (este vorba de Bucuresti, acelasi vin in Arad fiind 30 de lei intr-un restaurant).Normal ar fi fost sa fie promovate la un pret cu adevarat “special”.

  4. Bogdan, nu o sa joc rolul avocatului acestui eveniment. Poate ne spune unul din organizatori cate ceva pe aceasta tema. 🙂

  5. Alin, multumesc pentru promovare!

    Bogdan, producatorii au facut eforturi sa acorde discounturi restaurantelor pentru aceasta campanie. Preturile din meniul Primaverii in Rose nu se doresc a fi neaparat cele mai mici de pe piata, ci unele care sa fie agreate de TOATE restaurantele participante (unele practica adaosuri mai mari in mod normal). S-a intamplat chiar ca unele dintre locatiile participante sa aiba un anumit vin mai ieftin in meniul lor obisnuit decat in meniul special al Primaverii, dar a trebuit sa gasim o solutie de compromis care sa fie acceptata de toata lumea. Solutia a fost aceasta lista de preturi.

    Scopul actiunii noastre a fost sa promovam intreaga categorie a vinurilor rose in cat mai multe restaurante, intr-o forma cat mai coerenta si cat mai sustinuta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Anunta-ma cand se mai scriu comentarii la acest articol. Te poti abona si fara sa comentezi.