Cronica unei vacante neanuntate

Stiu ca o parte din voi stiu, restul poate si-au dat seama, ca am fost plecat toata saptamana asta intr-o mica vacanta. Nu ne programasem asa ceva dar, cum ramasesem codasul biroului la zile de concediu am improvizat putin si iata ca, pret de o saptamana, mi-am incarcat bateriile departe de calculator si de aglomeratia capitalei.

Asa cum spuneam, ne-am decis cam in ultimele momente unde va urma sa mergem. Si daca toamna trecuta am facut un mic voiaj in zona Sibiului, anul acesta, am optat pentru Brasov, pentru ca, ni s-a parut noua, este relativ aproape de destul de multe obiective pe care le puteam vizita. De fapt, ne-am cazat in Poiana Brasov de unde am plecat cam in fiecare zi spre destinatiile propuse, fie ca era vorba de Brasov, Rasnov, Bran, Sinaia sau Sighisoara. Apropo, am fost cazati Acasa la Dracula si eram singurii turisti…horror, nu? :))

Desi vremea a incercat sa ne descurajeze initial, nu ne-am dat batuti si am reusit sa vizitam mare parte din locurile ce ni le propusesem de acasa.

Cum era de asteptat m-am intors si cu multe poze. O sa public acum cateva, urmand sa revin cu postari dedicate locurilor pe care le-am considerat mai speciale.

Binenteles, cel mai la indemana ne-a fost Brasovul…

… cu fostificatiile din jur (aici Turnul Alb)

… cu Biserica Neagra

… si binenteles, Piata Sfatului

14 thoughts on “Cronica unei vacante neanuntate”

1. @George

Cazarea a fost buna. Ma asteptam sa fie ceva mai kich avand in vedere denumirea, dar nu a fost chiar asa. A trebuit doar sa trecem peste disconfortul ca saracii oameni cam stateam dupa noi, fiind singurii cazati in perioada asta. Apropo, aveau printre alte suveniruri vampiresti si niste vinuri, dar mie nu-mi spuneau nimic, plus ca erau destul de scumpe pentru niste vinuri despre care nu stiam nimic.

@Iulia

Multumesc, nu a iesit foarte clara (nu am un aparat foarte bun), dar si mie mi-a placut.

2. imi place mult blogul tau as vrea si eu sa il modific dar nu stiu..ms ca mi-ai vizitat blogul

3. Buna mari&geo,

Iti multumesc atat pentru vizita cat si pentru aprecieri.

Nu este foarte complicat sa faci modificari. Primele sunt mai dificile apoi totul merge snur. Daca vrei sa faci o modificare anume, desi nu ma pricep nici eu atat de tare, poti sa ma intrebi.

Numai bine!

4. Nu arata rau pe site casa lui dracula. are si spa, ceea ce nici dracula n-a avut…:)) in camera torturii care pe care si cum a “torturat” 😉

5. Ia uite domnule cine merge in vacante pe timp de criza!!! Sincer, te felicit pentru gura de aer pe care ati luat-o impreuna, undeva, intr-o zona pe care o vizitez an de an. Brasovul si Sighisoara imi trezesc amintiri placute in fiecare an. Nu stiu cat te-a costat o noapte de cazare acolo, dar pacat ca nu ai incercat Chambers&Charm situat in apropierea Poianei Brasov.

Faina poza cu porumbeii.

6. Va mai asteptam la Brasov! Sunt multe lucruri frumoase de vazut. Ma bucur ca ati surprins o parte din ele si ca v/ati simtit bine aici la munte. Pozele sunt frumoase.

7. @mirolara

Noi am stat in camera fecioarelor (habar n-am de ce) asa ca nu stiu cum e in camera de tortura.

@danbrasov

Vin si pozele cu Sighisoara in curand.

@Bianca

Vom reveni cu siguranta. multumesc de vizita!

8. Brasovul ramane si pt. mine o mare dragoste..multumesc ca mi-ai vizitat blogul si sper sa imi spui si mie parerea ta in ultimul meu articol caci tare mult avem nevoia de parerea si experienta unui barbat.

9. Ce coincidenta!:) Si noi am fost intr-un mic concediu saptamana trecuta,tot in zona, la Sinaia.Sunt realmente indragostita de Sinaia e a patra oara cand merg si tot nu m-am plictisit.
    Frumoase fotografii!Noi am alunecat pe gheata sus la ,,Babe,, si am ,,zdruncinat,, putin aparatul:)
    Doar ganduri bune!

10. @vioricaghe

Nu stiu cat de incantata vei fi de raspunsul meu, am incercat insa sa dau curs invitatiei tale. Multumesc si eu de vizita.

@darry.anna

Aha, deci tu erai cea pe care am vazut-o cazand :)) Glumeam, noi nu ne-am aventurat pana la babe, dar vor veni si cateva poze din Sinaia foarte curand.